söndag 3 maj 2009

Att känna sig vuxen...



Det är en konstigt hur små saker kan te sig väldigt lyxiga.
En egen "6-manna plats" på tåget tex...
Denna låten i öronen som precis lagom stänger ute sorlet från alla andra brevid.
Hur har Er helg varit kära läsare?
Jag har fått det bästa av en värld jag vill ha lite mer av i mitt liv.
Lite lyx.
Bubbel i glaset och fint sällskap.
Det kändes underbart vuxet att strosa på Avenyn med en arm omkring sig sent på kvällen.
Många blickar och leenden som gick förbi.
Vi var snygga...det var vi faktiskt.
Med den nya klänningen och skimrande ben.
Kostymbyxor och en skjorta Han visste satt perfekt.
Det har även hunnits med picknick i gräset brevid en sjö.
Provsmakning av nya sorbet-glassen från Ben & Jerry.
Sitta på barstolar och trixandes mumsa sushi.
Nya filmer har setts och gillats.
Nu kommer det bli sängen för några timmar innan en ny arbetsvecka skall intas.
Jag hoppas den går fort...men, har en liten aning om att det kommer bli tvärt om.
Torsdag är för långt borta.
God natt Fina läsare och sov sött.

2 kommentarer:

Sahlin sa...

veckan går nog snabbt förbi ska du se:)

Mona sa...

Åh, guuuud så härligt det lät... Lyx, det är jag långt ifrån... Jag köpte tre plagg på H&M för nån vecka sen, det var mitt mesta lyx på nån månad... *tycka synd om sig själv*