fredag 27 mars 2009

Att ge sig själv tre timmar...

Är precis vad jag gjorde imorse.
10:00 - 13:00 satt jag och fick lite balsam både för själen och håret.
Ny klippning...som jag måste vänja mig vid en stund..mkt vax,sprayer och krusiduller som krävs.
Ny färg...
"Kaffebrun i grunden med inslag av lava och guld"
Ja, jag citerar Mia min frisör sen många år tillbaka.
Detta blir nog bra...när den största chocken lagt sig.
Nu hoppar jag till varje gång jag ser en spegel... och tittar en gång extra när jag passerar ett fönster i ögonhöjd.
Inter för att det e fult..nej då..bara väldigt ovanligt.
Varförär hår så extremt viktigt?
Jag vet inte hur mkt pengar jag lägger på hårprodukter varje månad...
Och det kanske är bra.
Det och parfymer är en mkt svag länk i E´s lilla värld.
Och ja, just det...det är SNÖ ute.
Morr

1 kommentar:

boho sa...

Du, det blev riktigt snyggt! bara så du vet=)