onsdag 25 mars 2009

Att skriva en lista...


Surfade runt lite och hittade en lista...
En lång.
Passar bra för jag börjar bli lite rastlös...


Vad får du oftast komplimanger för- Att jag ler ofta.
Vad säger du för att imponera på någon- Berättar om mitt yrke :)
Hur imponerar man på dig- Man dansar bra.
Brukar du skratta för dig själv- Japp, det händer.
Vad står det i ditt senaste inkomna sms- När kan vi ses?
Var bor du- Västkusten.
Trivs du där- Nja, funkar ett tag till.
Äger du några Converse- Nix, inte riktigt min stil.
Sprit,cider,vin eller öl- Gärna en Cosmo eller iskall cider. Gillar vin oxå :)
Brukar du bli för full- Nej, vill kunna ha kontroll över vad jag gör.
Är du allergisk mot något- Champinjoner.
När mår du bra- på en uteservering/dansgolvet,saluhallar och utomlands.
Hur känner du dig nu- mätt.
Vanligaste färg på dina kläder- Svart,vitt & rosa
Vad tycker du om fötter- solbrända och målade kvinnofötter & babyfötter är okey.
Vad saknar du- Min älskade morfar som gick bort i höstas.
Favoritdryck på morgonen- Färskpressad apelsinjuice.
Rakar du benen- Varje gång jag duschar/vaxar på sommaren.
Är du blyg- Nej inte det minsta.
Sysslar du med någon sport- Dansar, simmar & har precis börjat springa.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet- Nej, men passion.
Vad skulle du göra om du var kille för en dag- Flirta, ha sex och dricka öl kanske?
Är du nöjd med ditt liv- Mycket är bra & vissa saker ska ändras på...
Vad gör du imorgon- Jobbar, dansar och sen får vi se.
Vilken kändis är en bra förebild- Carolina Gynning är min husgud, så får svara henne.
Vad längtar du till- Sommarens resor med min fina vän S, hennes kille och fina O.
Hur gammal är du- 25 år.
Gröna eller röda äpplen- Gröna såklart.
Har du strumpor på dig nu- Japp, svarta strumpbyxor.
Är det okey att gråta- Självklart.
Vill du ha barn- Inte just nu men om ett par år kanske.
Är du vig- Ja rätt så faktiskt.
Vad dricker du helst när du är törstig- Ramlösa
Vilken är din favoritglass- Häagen Daaz och Ben & Jerry
Tror du på ett liv efter döden- Jag är kristen så: Ja.
Vad tycker du om sushi- En av mina absoluta favorit-rätter.
Vad äter du helst när du ser på film- Fruktsallad och vaniljkesella.
Är du morgon eller kvällsmänniska- Hmm..kvällsmänniska tror jag.
Vilken ögonfärg har du- Ljusblåa.
Biter du på naglarna- Har akryl, så det går inte längre.
Röker du- Kan ta en cigg om jag är ute och dansar/ sippar på ett glas vitt på en uteservering.
Gillar du någon just nu- Ja väldigt mycket.
Senaste låt du lyssnade på- Halo med Beyonce









Inga kommentarer: