måndag 6 april 2009

Att dofta sandstrand...

Efter en lagom stressig dag på jobbet kändes det väldigt skönt att få dra på sig en ny tunn tröja och jeans och få gå ut i solen.
Att skippa jackan idag kändes lika självklart som att pussa på O när jag ser honom efter en veckas längtan.
Vad gjorde då lilla E innan hon kom hem?
Jo, ett litet besök på KICKS utan att köpa någon parfym...yeey.
Fick dock lite prover av snälla kassörskan...*klappa händer*
Solade en snabbis på Meddo.
Hämtade ut Min och O´s biljetter till Melissa Horn.
Tog med mig en is-chai och traskade hem.
Bytte om till fina träningskläderna...rosa och svart- sprang en stund till tonerna av detta.
Nu sitter jag på min balkong och bara njuter av de sista timmarna med sol för idag.
Den lilla rosa datorn sitter fint på filten...ett glas med krossad is, citronklyftor och Cola light finns brevid.
Livet är rätt härligt idag.

Inga kommentarer: