onsdag 29 april 2009

Att hitta nya smaker...

Efter en hel-tokig dag på jobbet idag så tog jag en liten promenad till affären precis brevid.
Det blev både färska jordgubbar, kycklingfilé och mörk choklad i den röda korgen...
Och vet Ni?
Jag hittade sockerfia halstabletter med smak av hallon & choklad, så dom sitter jag och knaprar på just nu.
Vad skönt det var att komma hem till ett rent kök, skinande spis och ingen disk.
Hu jeda mig...ja börjar bli som min kära Sara.
För att väga upp det duktiga gjorde jag en liten fuling och smet ner i källaren långt efter "stängning" för att köra några maskiner tvätt.
Vet hur det knorras och morras av "gamlingarna" då...
Hehe.
Det hanns även med en liten svepning av badrum...luktar gott och citron-igt nu!

1 kommentar:

Sahlin sa...

sockerfia halstabletter med smak av hallon & choklad? mmm låtersom nått nytt sockerfia? hummm aa får la smacka å se vad det e:D hehe