torsdag 9 april 2009

Att komma hem sent...

Idag vart det jobb från tidig morgon till tidig eftermiddag, sen (efter en hjälte-insats från Sara i kristider..tack gumman!) springa till Marie och få fina naglar.
Tog dock lite längre tid än väntat...blir så när man tjatar för mkt och äter för mkt cookies så det blev stress sen för att göra sig iordning för kvällen på landet.
På med nya kläder, fixa till hår och make-up.
Sätta sig i bilen och få på min musik- högt.
Grillat stod på menyn.
Cheesecake till dessert.
Såg Ni förresten den fina månen ikväll?
Underbart vacker.
Nu skulle jag eg ha duscat å fixat lite inför helgen i stora staden...
Men jag är så himla trött....så, det får vänta tills imorgon.
Behöver inte ställa klockan tidigare än 10...
Kyrkan börjar vid elva och jag antar att det är lite längre än vanligt...långfredag och allt.
Sen får det bli packning och allt som hör till.
Nu är det god natt mina fina läsare...
Mina stora blå har svårt att hålla sig uppe.

Inga kommentarer: