onsdag 11 februari 2009

I got a Challenge...


Okey, got a challenge from cute S and here are the rules:

(I got this on swedish so I try to make a translation)


The Person who gets this will write 8 facts about her/himself.
In the end of this challenge You will write 8 names that You challenge to to the same.
The different I will do is that You can write Your facts on my coments below.
Cus I know not all of you who reads this has a blog.

Okey...lets begin!


* When I was young I was really scared of Santa.

* If I could choose a superpower, I had wanted to be able to fly everywhere I wanted in just a couple of seconds.

* I spend a little to much money on perfumes and beauty-related things :)

* I would love to have a hunting-degree one day and my own little dog to come along with me in the woods. His name would be Bellman :)

* I wanna live abroad for a while before turning 30.

* My favourite thing to drink is Champagne.

* I love to dance and my oriential belly-dance class begins Feb 19:th.

* I want 3 kids and have allready named them :)


So sweet readers... I think I will challenge :

Petra, Therese, Malin, Anders, Alvaro, Sisu, Marie and Coskun.

Dont be shy now people!

10 kommentarer:

Anonym sa...

ok i did promise!!!!!

1- I do love to give more then receive!!!

2- I do like all kinds of music EXCEPT Opera and Death trash metal!!

3- I did have the chance to live and work in U.S.A for 5 years

4- I would love to travel and go see my friend in Sweden!!!

5- Very happy that i would have my baby this summer.....Never tought i would have 1!!!!

6- Do think i was spending a little too much time on the internet!!!

7- Did train horses for many years and yes i'm a horse lover!!!

8- Yes i'm a little wild angel just like my sweet Friend Eli!!!

love ya sweet friend!!!

E sa...

aaaw... u sweet thing!
YEEEY for You <3

Anonym sa...

1. Jag älskar min familj

2. Vill ha fler barn

3. Är extremt blyg

4. När jag var liten var jag mörkrädd

5. Slutade med tummen väldigt sent

6. Skulle vilja gå hemma med barnen heltid och ändå få betalt

7. Har dålig fantasi

8. Har svårt att ge mej själv beröm

/T

Anonym sa...

Åh, hade tänkt se vad de andra svararna skrev på för språk, men nu var det ju 50/50 - så jag försöker mig på engelska...! =)

1. I spent all my summers on a ... ehh... first language problem already... I spent my summers in a trailor with only naked people around...! =D (Naturistcamping) and still prefers to bath naked!

2. I really didn´t enjoy stay at home a whole year with my second child. Couldn´t wait to finally get back to work, when he was 11 month old.

3. I don´t think I´ll ever get tired of pancakes! Love it!

4. I love Britney and I´m not afraid to say it!

5. I have small boobs, the are covered with (pale) strech marks, BUT, they don´t hang, and I love them for that!

6. I have never been on Liseberg (or even in Gothenburg) and everyone I tell is shocked about the fact!

7. I believe that I have a little "support group" in heaven, that helps me whenever I need them.

8. I think YOU are a sweet girl, and I´ll never forget that msn-chat that late night... ;o)

Kram!

E sa...

haha Mona (SISU) you´r my girl!
Haha.. and do believe me, i will never forget that msn-night either.
And that gothenburg thing...oh my god..thats just phsyco :)
You and me...gothenburg. deal?

<3

Anonym sa...

hrm..ja ja. Varsågod då..

1 sov som 15 åring under bar himmel på en strand. På en ö i Östersjön.

2 har utfodrat tarantellor fågelspindlar och kackerlackor. Varför? Var tvungen.

3 som 17 åring gled jag halvsnitsigt i fallskärm över den vita stranden i Sourre Nord.

4 klippklättring.Vansinnesgrej jag lade ner efter höjdskräck. Firades ner med blodiga knän.

5 ÄLSKAR att resa och allt som hör till.

6 jag har låg självkänsla.Arbetar på den.

7 författare vill jag bli när jag blir stor eller vuxen eller mognare eller...

8 jag är stolt över min lilla familj!
/Petra

Anonym sa...

ajaj STAVFEL SOUSSE NORD ska det vara haha. Inget annat! tack då var det inget annat...Petra!o

E sa...

Petra- u are one of the most interesting people i know.
And this made it even more.. i´m very glad to have u in my life girl!
Now... blow their minds away at the lunch-thing

Anonym sa...

Hej Hej!
Inte än dag förrsent.. men engelskan skippar jag :))...

1.Är verkligen rädd för alla slags små djur som finns men stora går bra =)

2.Skulle tänka mig å köpa en strandtomt i ett vackert land och stå i min egna bar för några år framöver... skippa sverige!! för ett tag iallafall.

3.Har väldigt svårt och lära min Hund till å krypa..på kommando. slutar alltid att det e bara jag som ligger å krälar.. tragiskt!

4.Sitter och kollar på Familjen Annorlunda.. Skulle va mitt livs värsta mardröm och få ett sånt liv..

5. Gärna barn men INTE så många. Två är Bra .. Heehhe

6.Måste sluta nät-shoppa.. ajaj det e för dyrt!

7.Vill alltid ha det jag inte kan få!! ;)

8.Det bästa som finns är My family,my sweets friends,my dog and my cat..

Pöss å kram =))

Anonym sa...

Hmmm...
Det tog ju ett tag det här...
De har varit lite körit ;)

1 Jag har haft en kanin som hette Fjant.

2 När jag va liten blev jag as glad för tidningspappret julklapparna va inslagna i.

3 Jag har följt en hel säsong av "Project runway".

4 Det tråkigaste jag vet är att handla mat.

5 Jag har aldrig lyckats hålla en krukväxt levande i mer än två månader.

6 Jag behöver verkligen en större lägenhet.

7 Av nån anledning tycker jag att Lotta Engberg är rätt het.

8 Jag ångrar mig, tvätta är det tråkigaste jag vet.

// A